Logo Logo
Logo
  • Rețea de stații
  • Tarife
  • Persoane juridice
  • Echipament
  • Parteneri
  • Articole
  • Contacte
Location

MD-2059, Chișinău, str. Petricani, 21

Phone
+373 60 60 99 00
Mail
info@ilab.md
RO
Ro Ru En
Logare Image
  • Acasă

Suport

Image

Tarif si plata

Image

Zona Personală

Image

Proces de încărcare

Ce reprezintă Contul personal?

Icon

Contul Personal reprezintă un cont creat ce funționează după un model tip PrePaid (plata anticipată).

Acest cont, la momentul adăugării cardului bancar ca instrument de plată, poate fi alimentat cu suma de 20 lei ce reprezintă suma minimă ce poate fi transferară de pe cardul bancar conform procedurulor operatorului de plată VictoriaBank.

Toate evenimentele de încărcare a Contului Personal sunt efectuate prin intermediul cardului bancar, ceea ce semnifică că nici o sesiunea de încărcare nu se va lansa direct de pe card, ci exclusiv din Contul Personal.

Încărcarea Contului Personal se face doar la lansarea procesului de încărcare de către utilizator. EV Point nu aplică plăți recurente și nu avem acces la informațiile aferente cardurilor de plată. Aceste date sunt procesate de instituțiile financiare (VictoriaBank) și sunt protejate cu instrumentele lor, informația transmisă se referă DOAR la suma care a alimentat portmoneul personal.

Cum pot adăuga resurse în Contul Personal?

Icon

La moment contul personal se poate de completat cu resurse financiare doar prin intermediul cardurilor bancare.

Pentru a putea alimenta contul, e necesar să Accesați butonul Suplinește Cont din cabinetul personal și să completați informațiile solicitate de operatorii de plată.

Suplinirea contului se face prin operatori de plată autorizați, informațiile introduse nu se salvează și nu reprezintă instrumente pentru plăți recurente.

Care sunt tarifele?

Icon

Tarifele actualizate pot fi găsite aici pe site la secțiunea „tarife”. Ratele de acumulare sunt, de asemenea, disponibile în contul dvs. personal din fiecare locație. Prețul afișat atunci când începe o sesiune de descărcare este prețul utilizat pentru acea sesiune, chiar dacă pot exista situații în care prețul se modifică în timp.

Se pot diferenția tarifele de la o locație la alta?

Icon

Rețeaua națională de stații EV Point cuprinde atât stațiile proprii de încărcare cât și stații ale partenerilor afișate în rețeaua EV Point. De aceea, tarifele pot diferenția de la o locație la alta în dependență de decizia partenerilor.

Stațiile noi deschise de obicei au o durată scurtă în care tariful este 0 (zero). De aici rugăm să verificați tariful stației în aplicație înainte de a lansa sesiunea de încărcare.

Am fost tarifat incorect. Cum îmi primesc banii înapoi?

Icon

Dacă o asemenea situație a fost posibil, ne cerem scuze pentru incomoditățile create și vă rugăm să contactați Serviciul Suport și echipa noastră va depune toate eforturile pentru a înlătura deficiența apărută și returna resursele financiare.

Este posibil de alimentat EV fără a deține un cont personal?

Icon

La moment nu. Depune eforturi să facem experiența de încărcare a EV mult mai plăcută, însă astăzi fără a deține un cont personal nu veți putea lansa o sesiune de încărcare.

Logo

Cea mai mare rețea națională de stații de încărcare pentru vehicule electrice în Republica Moldova

Pentru utilizatori

  • Logare
  • Rețea de stații
  • Echipament
  • Articole

Afacerii

  • Tarife
  • Persoane juridice
  • Parteneri

Informație

  • Suport
  • Politica de Confidențialitate

Contacte

Icon

MD-2059, Chișinău, str. Petricani, 21

Icon
+373 60 60 99 00
Icon
office@evpoint.md
Icon

24 / 24

Copyright © 2023 EV Point

Payment
Payment
Elaborarea site-ului - ilab.md