Suport
Ce reprezintă Contul personal?
Contul Personal reprezintă un cont creat ce funționează după un model tip PrePaid (plata anticipată).
Acest cont, la momentul adăugării cardului bancar ca instrument de plată, poate fi alimentat cu suma de 20 lei ce reprezintă suma minimă ce poate fi transferară de pe cardul bancar conform procedurulor operatorului de plată VictoriaBank.
Toate evenimentele de încărcare a Contului Personal sunt efectuate prin intermediul cardului bancar, ceea ce semnifică că nici o sesiunea de încărcare nu se va lansa direct de pe card, ci exclusiv din Contul Personal.
Încărcarea Contului Personal se face doar la lansarea procesului de încărcare de către utilizator. EV Point nu aplică plăți recurente și nu avem acces la informațiile aferente cardurilor de plată. Aceste date sunt procesate de instituțiile financiare (VictoriaBank) și sunt protejate cu instrumentele lor, informația transmisă se referă DOAR la suma care a alimentat portmoneul personal.
Cum pot adăuga resurse în Contul Personal?
La moment contul personal se poate de completat cu resurse financiare doar prin intermediul cardurilor bancare.
Pentru a putea alimenta contul, e necesar să Accesați butonul Suplinește Cont din cabinetul personal și să completați informațiile solicitate de operatorii de plată.
Suplinirea contului se face prin operatori de plată autorizați, informațiile introduse nu se salvează și nu reprezintă instrumente pentru plăți recurente.
Care sunt tarifele?
Tarifele actualizate pot fi găsite aici pe site la secțiunea „tarife”. Ratele de acumulare sunt, de asemenea, disponibile în contul dvs. personal din fiecare locație. Prețul afișat atunci când începe o sesiune de descărcare este prețul utilizat pentru acea sesiune, chiar dacă pot exista situații în care prețul se modifică în timp.
Se pot diferenția tarifele de la o locație la alta?
Rețeaua națională de stații EV Point cuprinde atât stațiile proprii de încărcare cât și stații ale partenerilor afișate în rețeaua EV Point. De aceea, tarifele pot diferenția de la o locație la alta în dependență de decizia partenerilor.
Stațiile noi deschise de obicei au o durată scurtă în care tariful este 0 (zero). De aici rugăm să verificați tariful stației în aplicație înainte de a lansa sesiunea de încărcare.
Am fost tarifat incorect. Cum îmi primesc banii înapoi?
Dacă o asemenea situație a fost posibil, ne cerem scuze pentru incomoditățile create și vă rugăm să contactați Serviciul Suport și echipa noastră va depune toate eforturile pentru a înlătura deficiența apărută și returna resursele financiare.
Este posibil de alimentat EV fără a deține un cont personal?
La moment nu. Depune eforturi să facem experiența de încărcare a EV mult mai plăcută, însă astăzi fără a deține un cont personal nu veți putea lansa o sesiune de încărcare.